Gadżety reklamowe obecne są w marketingu już od bardzo dawna i dzisiaj ciężko jest sobie wyobrazić handel bez nich. Różnego rodzaju, różnej jakości, przydatne i zupełnie bezużyteczne, a także o różnej wartości gadżety obecne są praktycznie w każdej firmie. Najpopularniejsze w tym momencie gadżety to nieśmiertelne długopisy, pendrive’y czy właśnie kubki reklamowe, które mogą być wykonane z różnych materiałów, a także mogą posiadać różnego rodzaju nawiązujące do firmy, jej nazwy albo loga nadruki.

Kubek – najpopularniejszy gadżet reklamowy

Klasyczne ceramiczne kubki to jeden z najbardziej współcześnie popularnych gadżetów reklamowych. Mogą przybierać różne kształty, być w bardzo różnych kolorach oraz być opatrzone najróżniejszymi nadrukami. Są również bardzo uniwersalne. Kubek to bardzo neutralny produkt, który jest używany praktycznie przez każdego. Dlatego właśnie jako gadżety reklamowe są one aż tak popularne. Każdy ich używa, a więc dla każdego mogą być potencjalnie przydatne. Jak powszechnie wiadomo, przydatne przedmioty, których są przez potencjalnych klientów często używane, jako gadżety reklamowe sprawdzają się najlepiej. Kubek jest również bardzo wdzięcznym obiektem, z którego można uczynić gadżet reklamowy. Z reguły posiadają one dużą, płaską powierzchnię, na której można umieścić bardzo dobrze widoczny nadruk. Te właśnie powierzchnie są tak często wykorzystywane jako miejsca do umieszczenia nazwy albo logo firmy.

Kubki reklamowe – gadżety reklamowe zawsze na topie

Jak pokazują statystyki i doświadczenie przedsiębiorców, kubki reklamowe wciąż pozostają jednymi z najbardziej popularnych gadżetów reklamowych. Są one bardzo szeroko wykorzystywane przez duże i małe firmy działające w prawie wszystkich branżach. Wykorzystują je do reklamy firmy medyczne, transportowe, linie lotnicze, małe zakłady produkujące lizaki, szkoły i uniwersytety. Dlatego właśnie usługa wykonywania nadruków na kubkach jest tak popularna i dzisiaj ma ją w swojej ofercie każda szanująca się drukarnia. Jak można zaobserwować w ostatnich latach, zjawisko wykorzystywania kubków jako gadżetów reklamowych nie tylko nie słabnie, ale również bardzo szybko się rozwija. O ile jednak kilka jeszcze lat temu wykorzystywany był w zasadzie tylko jeden kształt kubka, o tyle teraz w użyciu jest ogromna liczba ich modeli i wielkości, a firmy prześcigają się w tworzeniu coraz bardziej wymyślnych projektów. Przełożyło się to wprost na zwiększenie jakości kubków wykorzystywanych jako gadżety oraz polepszenia wizerunku tej idei w świadomości klientów.

Czy kubki pasują zawsze i każdemu?

To, czy kubki ceramiczne z nadrukowaną reklamą pasują w każdej sytuacji i w każdej firmie, to osobna i skomplikowana kwestia. Tego rodzaju gadżety teoretycznie pasują w każdej sytuacji. Ich przewagą jest użyteczność i wielka popularność, która sprawia, że już bardzo dawno zostały skojarzone jako gadżety reklamowe. Ta popularność jednak nie zawsze działa na ich korzyść. Kubki reklamowe bywają postrzegane jako przedmioty bardzo, wręcz wyjątkowo pospolite, których niektórzy raczej unikają. Oprócz tego, w świecie gadżetów reklamowych kubków już jest tak dużo, że w zasadzie stały się one transparentne, a więc nikt nie zauważa nadrukowanych na nich treści. Aby sprawić, że kubek reklamowy będzie bardziej zauważalny, należy się zdecydowanie bardziej postarać i wykorzystać jakiegoś rodzaju wyjątkowo ciekawy projekt czy umieścić na nim ponadprzeciętnie estetyczny czy z innego powodu przyciągający uwagę nadruk.

W przypadku niektórych firm kubki reklamowe mogą uchodzić za niewystarczająco poważny gadżet, nielicujący z powagą przedsiębiorstwa. Faktycznie tak może być, o ile projekt kubka reklamowego nie jest dobrze przemyślany, a umieszczony na nim nadruk nie pasuje do charakteru firmy. Kubki reklamowe mogą być jednak równie dobrze produktami bardzo eleganckimi i wysokiej jakości, co sprawia, że mogą się sprawdzić w nawet najbardziej poważnych sektorach gospodarki.

Kubki reklamowe w bardziej eleganckiej wersji

Bardziej elegancka wersja kubków reklamowych powinna mieć przede wszystkim przemyślany i ciekawy projekt. Być może w celu wykonania kubka warto zatrudnić nawet uznanego projektanta. Oczywiście usługa taka na pewno będzie dość droga, ale uzyskany dzięki temu efekt może spowodować, że produkt stanie się godną reprezentacją firmy. Oprócz tego warto zastanowić się nad wykończeniem kubków i metodą umieszczania nadruków. Jeżeli klasyczne nadruki z logiem czy nazwą firmy nie są w danym przypadku adekwatne, możliwe że lepiej sprawdzi się logo wytłaczane albo nanoszone przy pomocy szkliwa odpowiedniego koloru. Oczywiście takie ręcznie robione gadżety reklamowe będą o wiele większym wydatkiem niż kubki zwykłe, ale czasami ma to rację bytu. Jeżeli dany gadżet reklamowy jest w stanie skutecznie przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i w jakimś stopniu zwiększyć zyski osiągane przez firmę, to może się okazać, że jest wystarczająco opłacalną inwestycją, która dodatkowo w żaden sposób nie naruszy wypracowanego wizerunku przedsiębiorstwa.

 

Jeżeli poszukujesz tanich i oryginalnych kubków reklamowych z nadrukiem lub grawerem sprawdź ofertę firmy Good Gifts – https://goodgifts.eu/pl/172-kubki-i-filizanki dzięki gadżetom reklamowym będziesz mógł wypromować swoją firmę. Sprawdź!

Ocena: 5.0/5. na podstawie 1 głosu.
Please wait...

VIQO

Zostaw komentarz